Follower

Khamis, 3 Februari 2011

Sebelum saya bercerita dengan kawan2....i want shares the true story with u all....that is........my friend dog is blind... im so sad after heard. my friend bring the dog to doctor for check up "eyes" but the doctor say cannot do anything. If do operation also no use..... she take care the dog like child....   

But now people throw away the baby's
..........

The moral of story is "We love ANIMALS"



Hi....how's ur holiday going on......mesti kawan2 telah balik kampung kan....saya pun balik rumah abang saya kat cheras.... saya ni anak yatim piatu so....kalau cuti panjang aje saya kena fikir kat rumah abang atau kakak yang mana satu saya kena pergi....saya ada 4 orang abang dan 2 orang kakak. Selalunya saya pergi rumah kakak saya kat tanjung malim….tapi kali ni saya balik rumah abang. hari ni saya pergi jalan2 kat giant cheras dengan abang, kakak ipar dan anak buah. saya rasa seronok sangat main2 dengan anak buah saya....cuti panjang ni saya plan untuk ber jogging. Semakin hari berat badan saya menaik…. Kawan2 pun mesti ada plan kan…. Jom we all shares our idea…..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cari Blog Ini