Follower

Ahad, 27 Februari 2011

weekend story

Hi kawan2 hows is ur day???? Be  Happy….

Dah lama sangat saya tak bercerita di blog….. sebok dengan kerja … macam mana dengan weekend ni…..mesti seronok kan spend time dengan anak dan suami.

Minggu depan sudah start cuti sekolah….so dah ada plan ke untuk bawa anak2 pergi jalan2….mesti pening kepala kan..kan…kan…fikir nak bawa pergi mana….kalau tak bawa merajuk la pula…..biasa budak2 kan.

Semalam saya rasa seronok dan happy sangat2 dapat spend time dengan anak saya….. saya masak curry sardin, goreng telur dan tempe….. seronok dapat makan dengan anak dan bf saya…. Petang saya bawa dia pergi main di playground…..selepas itu dia pun dah balik....saya rasa sunyi…..

Mesti kawan2 fikir kata ada anak tapi dengan bf pula …..jangan confuse….saya dan bf saya ambil anak angkat…..sekarang dia sudah 3 tahun. Kami mangambil dia masa dia baby lagi…. Dia panggil saya “Ibu” dan bf “papa”  kami rasa bahagia sangat….belum kahwin tapi dah ada anak….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cari Blog Ini