Follower

Jumaat, 28 Januari 2011

BEN ASHAARI BLOG


BEN ASHAARI BLOG
  1. Letakkan header BEN ASHAARI BLOG
  2. Tajuk : BEN ASHAARI BLOG dan linkkan ke entri ini ..
  3. Sila nyatakan berapa kalikah anda update sehari dan jumlah entri anda sehingga kini ..

    Selalnya ikut mood...lebih kurang 2 entri sehari...dalam minggu ni aje i join banyak GA...nak dapat exeprince dari blogger lain untuk buat GA sendiri di blog saya. setakat ni 35 post aje i dapat buat.saya akan berusaha untuk buat banyak entri dan GA untuk tambahkan follower saya.

  4. Kenapa anda berminat nak berada dalam blog list BEN ASHAARI ..

    Saya berminat blog Ben ni sebab, Ben sangat popular dan banyak orang gila2 Ben. banyak pula follwer nya.

  5. Apakah perkara yang ingin anda lakukan sekiranya blog anda popular ?

    Bersyukurlah... kalau blog saya popular...saya akan belanja kawan2 saya. Ben pun berdoa supaya blog saya jadi popular macan Ben juga...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cari Blog Ini