Follower

Isnin, 31 Januari 2011

Hi kawan2 dah 3 hari saya tak sempat nak bercerita2 dengan kawan2. Semalam saya pindah bilik baru kat tempat sama tapi kat block lain. saya tak berapa suka dengan enviroment rumah itu, di sebabkan tak ada choice lain, saya terpaksa juga pindah kat bilik itu. saya terkejut apabila melihat bilik air yang begitu kotor dan menjijikkan "macam public toilet", sampai saya nak muntah.... lagi pun bilik air itu "Perempuan" yang gunakan... Saya pun tak tahu macam mana nak explain betapa kotornya perempuan itu.... saya terpaksa kena cuci bilik air itu dengan clorox. lepas itu baru saya rasa lega dan gunakannya.....

Kat rumah itu ada "kucing" dan "anjing"..... selalunya kucing dan anjing tidak boleh sama tapi, bermain2 pula.... esok saya attach kan gambarnya.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cari Blog Ini