Follower

Selasa, 11 Januari 2011


Hi kawan2 hari ini saya nak shares  “ RESOLUTION 2011”…

RESOLUTION bagi tahun 2010, banyak impian saya tidak tercapai…salah satunya “tidak dapat beli kereta” disebabkan banyak personal problem… tapi tahun baru ini saya akan berusaha bersungguh2 untuk mencapai impian saya.

Seperti impian kawan2 juga, saya pun ada impian nak beli kereta. Tapi buat masa ni saya sedang berusaha munggumpul duit untuk membeli kereta pada tahun ni. Kalau tak dapat beli kereta imdaman saya “Honda”, at least dapat beli kereta myvi pun ok. Tahun ini juga saya plan nak kahwin, kalau ada rezeki…

Tahun ni saya nak cuba berkawan baik dengan kawan zaman university saya, yang sangat menyakitkan hati saya, sampai sekarang saya benci dengan dia apabila kenangkan, apa yang dia buat pada saya walau pun dia sudah minta maaf.

Apakah resolution kawan2 bagi tahun 2011… jom kita shares2 kan resolution kita, berusaha dan berdoa bersungguh2. "Murah Rezeki Kita"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Cari Blog Ini